wtorek, 13 listopada 2012

CATRICE 905 Steel My Soul.

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj chcę pokazać Wam kolejny lakier, który podbił moje serce. Mowa o Catrice 905 Steel My Soul, dostępnym od października w stałej ofercie. Jest to szary z fioletowymi tonami, pełen złotych drobinek.


Niestety jest to pół-mat (ma imitować metal), efekt ten nie bardzo mi się podobał, dlatego pokryłam go dwoma warstwami ORLY Top2Bottom.


Nakładało się go całkiem dobrze, nie smużył, ma trochę niewygodny, gruby pędzelek, ale nie jest aż tak rzadki, by rozlewać się na skórki. Za taką cenę nie wymagam więcej.


Do tego grzechem byłoby nie wspomnieć o trwałości! Lakier jest nie do zdarcia. Dwie warstwy Steel My Soul + dwie warstwy ORLY Top2Bottom trzymały się na moich paznokciach 5 dni (do zmycia, kto wie jak długo wytrzymałby, gdybym go nie zmyła, tydzień?) NIENARUSZONY! Ideał!


Bez profesjonalnego aparatu strasznie trudno było uchwycić wszystkie jego walory na zdjęciach! Musicie przekonać się na własnych paznokciach o jego niezwykłości! Wytrwałam bez niego na paznokciach tylko jeden dzień, dziś nałożyłam go znowu i nie mogę przestać patrzeć się na swoje dłonie!

A jakie są Wasze ulubione lakiery, od których nie możecie oderwać wzroku? Koniecznie napiszcie w komentarzach!

Pozdrawiam,
Blond and wavy.




11 komentarzy:

  1. Ładny, a taki niepozorny na tej półce :D Ja osobiście zakochałam się w nowych od P2 - 880 Fancy Fairytale i 870 Sparkling Suprise :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda, ale ja nie lubię lakierów Catrice. Jak maluje nimi paznokcie to mam cały palec w lakierze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolor, bardzo lubie lakiery catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, jesienny kolorek... Też nie lubię półmatowych lakierów... w szczególności z drobinkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak mam mocno różowe paznokcie to ciągle na nie zerkam :) A kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kolor. Mam podobny, tylko brązowy ze złotymi drobinkami, bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda :)
    Lubię takie kolory!:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Twoje słowa sprawiają mi radość! Czytam wszystkie komentarze i staram się odpisywać na bieżąco.