wtorek, 23 grudnia 2014

W oczekiwaniu na Święta Bożego Narodzenia.

Cześć wszystkim!

     Wczoraj wieczorem przyjechałam do Polski i muszę przyznać, że dopiero wtedy poczułam prawdziwą przedświąteczną atmosferę! Od razu przebrałam się w wygodne ciuchy i ulubioną bluzę mojego chłopaka, odpaliłam świąteczną playlistę na spotify i zabrałam się za dekorowanie choinki

 

     Mam wrażenie, że wiele osób w moim wieku zapomina, że nie prezenty są najważniejsze, a chwile spędzone z najbliższymi, niekoniecznie rodziną, godzinne rozmowy przy lampce wina, wspominanie starych dobrych czasów i planowanie przyszłych. W prawdzie, ubieranie choinki nie należy do moich ulubionych zadań, ale z dobrym pomocnikiem w postaci mojego chłopaka i nadzorującej mamy poszło wyjątkowo sprawnie i z dużą dawką śmiechu. W zeszłym tygodniu świetnie się bawiłam na imprezie świątecznej ze znajomymi, jutro przyjeżdża rodzina. Uwielbiam ten czas!


 

 


     Jutro pewnie nie będę miała czasu nawet usiąść do komputera, więc chciałabym złożyć Wam życzenia już dzisiaj. Wspaniałych świąt wypełnionych śmiechem i radością, spędzonych bez pośpiechu i codziennych problemów, pachnących choinką i przepysznym jedzeniem! Żebyście pod choinką znaleźli to, czego najbardziej pragniecie i nie mam tu na myśli rzeczy materialnych. A po kolacji, żeby oglądnie Kevina było równie interesujące, jak za pierwszym razem!

Wesołych Świąt,
Asia.



5 komentarzy:

Zostaw komentarz! Twoje słowa sprawiają mi radość! Czytam wszystkie komentarze i staram się odpisywać na bieżąco.